Not my day!

Det har inte varit min dag idag, till och med jag har varit emot mig sjalv. Sov ganska daligt inatt, kunde inte somna och sedan vakna jag for tidigt. Hatar att gora det! Sa lag och drog mig till 8 imorse vilket var skont men var fortfarande trott sen nar jag val gick upp. Frukost och sa gjorde jag faktiskt min laxa tills imorn, valdigt skont att inte behova gora den nu. Sedan tankte jag da ut och springa men jag hitta pa att de var for blasigt sa strunt i det. Bra jobbat Malin. Fick igen det! Efter lunch sa passa jag Hazel mellan 2-7 pm och vi hade det validigt mysigt. Men efter middagen fick jag ont i magen. Hatar att ha ont i magen! Hade lite ont nagon timme efter lunchen ocksa. Nu kanns det battre men vill typ bara ga och lagga mig. Jag ar sa jakla sugen pa att ata nagot ocksa men vagar inte riktigt gora det. Vill inte ha ont i magen nar jag ska sova. Vad kan man egentligen ata forutom youhurt?!
Iaf sa kanns det battre nu och ska nog snart ga o lagga mig. Last ut min bok nu sa tankte borja pa en ny. Hittade bridget jones's diary sa ska borja lasa den ikvall.
xoxox

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0