Anna's place, National gallery and Linnea visit

Shit vilken rolig helg jag har haft och knappt har jag hunnit sova nagot. Blev ung 9 h den har helg, sov 11 h inatt! Dock ar jag fortfarande trott men har iaf lyckas att fa Hazel och sova sa att jag kan skriva lite blogg och uppdatera er om helgen.

Fredagen borjade med skola, vi gick igenom hela mannisko kroppen och Anna och jag hade ratt pa allt. Vi larde oss massa bra uttryck ocksa som jag ska forsoka komma ihag att anvanda sa jag kommer ihag dem. :p Sedan var jag sa duktig att nar jag kom hem sa tog jag en jogging tur innan jag borjade gora ordning mig for kvallen. Mote upp Linnea och Linnea och drog till Anna for lite for drink. Anna fyllde ju ar forra fredagen men hon var fortfarande i Berlin da sa det fick bli att fira den har istallet. Det har fina packet fick hon av mig (se nedan), i var ett par orhangen. Kvallens drink blev rom och cola! Dock tog den slut valdigt fort!! Det var sa grymt kul att vara hos nagon innan och bara chill och prata! Vi blev saklart ganska sena sa nar vi kom fram till fabric som vi tankte att vi skulle ga till vara det jatte lang ko sa vi strunta i det och tog tuben till en annan klubb. Men vi var lite for sena sa typ nastan alla tube linjer hade stangt sa vi fick ta bussen istallet. Haha! virrade runt lite men bestamde oss sedan att ga till zoo bar. Harlig kvall! Rebecca mote ocksa upp oss sa vi var fem fnissiga tjejer. :)
Forresten nar vi stod och vantade pa tube till fabric sa sjong vi ja ma hon leva for anna pa svenska. Jag hade tydligen sjungit hogst, haha! Sa det kan ju inte ha latit jatte bra direkt. Men shit vad kul det var! :)
Jag kom hem lite lagom vid halv fem pa morgonen och sedan hade jag satt klockan pa 11. Men vaknade till och med innan. hm! Var ju som sagt tvungen att ga upp for skulle faktiskt vara lite kulturell. Efter frukost begav jag mig till National gallery for att mota upp Linnea, Anna och hennes tva kompisar. Var ganska trott men det var enda kul att ga och runt och titta pa alla malningar. Fast vi trottna ganska fort och gick och at pa Leon istallet. Sedan blev det lite shopping pa Oxford street och de var tur det. Jag hade tankt att ha en lugn lordagkvall men istallet bjud Anna mig hem till henne igen for mat och sedan utgang till Elk puben som ligger jatte nara henne. Det kunde man ju inte direkt tacka nej till. Linnea var den som stod for matlagningen och det blev jatte gott. Pasta och pastasas med smak av bacon och mogelost. Vin till det och det kunde inte smaka battre.
Efter middagen blev det iordning fix och de var ju tur att jag hade shoppat lite for annars hade jag inte haft nagot att ta pa mig. Kopte en creme fargad skjorta och ett par svart shorts. Sedan blev det ju enda lite saker att lana fran anna, smink, leggings och orhangen. Tack for lanet! Vid elva, efter att ha delat pa tva flaskor vin, sa gick vi till Elk bar och dar var det redan massa folk. Dansade, drack cosmo och dansa lite till. Det ar alltid bra musik dar! Anna smet ivag lite for att hamta jasper och Linnea borjade prata med en kille. Sa kande mig lite ensam ett tag men sedan bjod killen oss bada pa en drink, sa det var inte sa hemskt langre. haha! Det varsta med pubar ar att de stanger sa tidigt. redan vid ett men det gjorde inte sa mkt eftersom det blev efterfest. :) Jasper ar granne med Anna sa vi drog till honom, perfekt att ha nara hem. Vi satt i salongen och drack te, wiskey och cola  och lyssnade pa klassisk musik. Anna spelade piano ett tag ocksa. Jaspers bror var ocksa dar med sin flickvan och en kompis till henne och innan hade en kompis till Jasper kommit ocksa. Vi satt och chillade dar till klockan sex pa morgonen sedan var det ganska skont att lagga sig i sangen. Riktig harlig kvall!
Sondagen spenderades i Streatham med Linnea! :) Jag visade henne runt lite och sedan gick vi till subway for lite lunch och sedan blev det ocksa fika pa rosta coffee. Latte och godaste cheesecaken at jag medan Linnea ocksa drack latte men at shortsbread till. Satt dar nagra timmar, hann till och med dricka tva latte! De var hur mysigt som helst! Det ar hemskt att du ska aka hem snart men jag ar sa glad att vi har planerat basta fredagen! :) och Sa syns vi till varen! :)
Den har helgen har varit sa grymt rolig! :) Ni tjejer ar verkligen bast!
puss puss

Kommentarer
Postat av: Arimaja

I like your website. Its web design is very cool and looks a Web Design Expert work. Regards,

2011-06-29 @ 22:25:41
URL: http://arimaja.blogfrombed.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0