From Sweden to London

Tillbaka i London igen och det kanns valdigt bra! Dock forstar jag inte var dessa 2 veckor forsvann. Men kan ju inte klaga pa att jag har haft traktigt iaf. Sa det var nog lagom att komma tillbaka nu sa att jag inte borjde att ha trakigt. Kommer dock sakna snon, det ar lite for kort att bara ha tva veckor vinter. Hoppas verkligen det blir lika mkt sno nasta ar ocksa! :) Titta bara sa vacker snon ar! :
Nyar firade jag hos Christopher med massa harligt folk. Amanda, Christopher, Emil, Fredrik och jag at forst en jatte god middag. Toast med rakrora forst som Fredrik hade gjort och sedan blev det hjort med potatis gratang, svamp och sallad. Grymt gott! Till det serverades jordgubbsvin som Amanda hade med sig! Irish coffee till efterratt ocksa! Sedan borjade folket komma och festen borjade. Vid tolvslaget gick vi till strommen for att titta pa alla fyrverkerier och vad hander da!? Det borjade regna, jatte konstigt! Sjalvklart blev det bara varre ju langre bort vi kom sa efter den dryga halvtimmen ute var det riktigt skont att komma in igen. Precis minuterna innan tolvslaget sa gar amanda och jag over ett overgangsstalle, en bil var snall och stanna. Men sedan borjar bilen tuta och kor at sidan och da visa det sig att det ar abrar och ella. Haha! Grymt coolt att vi kommer dar just da! Korka upp champagnen och sedan skala vi in tolvslaget tillsammans. Sa coolt! :) Riktigt kul nyar med en valdigt chill dagen efter. Vi sag pa bjornes magasin och bumbibjornarna.! Haha!
Senare under nyars dagen sa blev det middag med Abrar och Ella. Sjalvklart blev det snabbmat, pizza for mig och kyckling med pommes for de andra. Abrar fyller ar den 1 jan sa det blev fodelsedagsmiddag. :) Det var jatte kul att se dem igen och prata av sig lite! :) Boka flyg snart tycker jag sa att jag kan visa er London!! :)

Den 2 jan fyller min syrra ar och hon fyllde inte vad som helst det har aret! 18!!! Sa vi hade slakten dar och at grymt god mat och tarta. Sedan pa kvallen kom nagra kompisar till henne. Riktigt kul att vara hemma, dock hann jag aldrig ga ut med henne. Det ska syrran gora idag med lite kompisar.
Dagen innan jag skulle aka blev en riktigt familjedag med forst en langpromenad i vintervadret. (Oversta bilden ar tagen den dagen). Sedan blev det middag med vin och tarta och kaffe. Riktigt mysigt! :)
Innan vi akte till flygplatsen igar, akte vi till mormor och at lite mat och drack kaffe. Kul att se henne innan jag skulle ivag igen. Hon var inte lika ledsen den har gangen men mamma grat lite nar de lamna mig pa flygplatsen. Trodde inte att flyget skulle vara forsenat aven fast de snoa ganska mkt nar vi var pa vag. Men var sa glad nar vi fick ga pa planet i tiden men sedan blev vi sittande dar i minst en timme eftersom de stangde startbanan en halvtimme och sa fick vi vanta pa avrostningsbilen som skulle spola av vingarna. Inte sa kul, speciellt nar jag akte sjalv. Men hade ipoden sa roa mig med musik och spel. Det var skont att lagga sig i sangen sedan. Blir nog att lagga sig tidigt idag, var sa grymt trott forut. Hazel badda ned mig under filten och sedan hamta hon massa gosedjur och lade sig bredvid mig. Sa mysigt! Hon fick en present av mig, ett gosefar. Hon blev jatte glad.
Det kanns grymt att vara tillbaka och jag ar mkt forvantansfull hur detta ar kommer bli!
Forra aret blev inte alls som jag trodde, det blev mkt battre. Trodde ju att jag skulle var student nu men au pair passa mig valdigt bra och student kommer jag enda blev nagon gang. Forhoppningsvis i host men annars sa vet jag att det finns annat att gora. :)
puss puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0