Night out in Camden

Gardagen som blev en riktig rolig kvall borjade inte sadar jatte bra. Som alltid var jag stressad nar jag skulle bege mig till taget och jag var nog lite for snabb nar jag skulle ta pa mig min svarta jacka. Rits hor jag och tar av mig jackan igen och sjalvklart har jag gjort en stor rev i somnen vid ena axeln. Bra jobbat Malin!! Ar valdigt glad att jag har en till jacka, hade inte varit kul annars. Blev som ni forstar annu senare till taget sa gick valdigt fort sedan och vad gor jag da, trampar rakt i en lerig vattenpol sa att jag stanker upp pa mina nya skor och jeans. Fan! Som tur va sa sag man det knappt. Sedan fick jag hor en trakig nyhet till. :( Allt pa en gang! Linnea ska aka hem redan i slutet av januari. Det ar ju jatte snart! Kommer verkligen att sakna dig! Tur att du redan har bokat in en resa till London i var! Som sagt inte basta starten pa kvallen men da betydde det ju iofs att de bara kunde bli battre. Oh fan vad roligt vi hade sedan! Tog de snyggaste bilderna! :)
Linnea, Jimmy, Frida, Sam and Jane. En annan Frida var ocksa med! :)
Vi var forst pa en pub sedan drog vi vidare till en annan innan Linnea, Frida och jag drog till Koko! De andra drog till face down. Vad kan man saga annat an att det alltid ar grymt kul att hanga med er och spec nu nar vi inte har sett pa ett tag. :)
Vaknade lite lagom vid elva imorse och efter frukost gick jag ut for en promenad. Men det ar ju alltid roligare att ha ett mal nar man gar sa bestamde mig for att ga till varat lilla centrum. Det blev lite mer inkop av saker jag behover. Mascara, rouge, rott lappstift, borste och nail polish remover. Alltid nice att kopa lite saker och de var valdigt skont att komma ut i luften. Nu ska jag snart vara barnvakt!
puss puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0