Birthday and so much more part 1

Min syser akte hem igar och vi har gjort sa mkt saker och hunnit med och chillat ocksa. :P Fodelsedag firande, picknick, shopping, teater, fodelsedagsmiddag, barnvakts kvall, mer shopping, Harry Potter perrongen, National Gallery osv.
Det har ar den fina skylten jag hade med mig till Gatwick i onsdags! Haha! Jossan blev mkt glad for den! Pa tordag formiddag foljde Jossan med Hazel och mig till biblan for sangstund. Haha alltid en upplevelse! Pa eftermiddagen akte vi till Trafalgar Square for att ga till National Gallery. Vi sag bl.a malningar fran van gogh. Sedan blev det lite shopping och middag pa Leon. Alltid god mat dar! Fick oppna min present fran min familj lite tidigare. Valdigt fint papper.
Pa fredag var vi duktiga och gick upp tidigt! for att ga till skolan. Min larare tyckte det var jatte roligt att jag hade tagit med mig min syster. Hon fick verkligen vara med pa lektionen, han stallde fragor, hon fick lasa hogt och gora samma uppgifter som vi fick. Stackars Jossan, hon trodde hon hade ledigt fran skolan. Tur att hon ar smart, svara ratt pa allt. :) Sedan blev det att aka hem direkt efter skolan eftersom jag skulle vara barnvakt. Men jossan, jag och Hazel hade riktigt mysigt hela dagen. Hazel visa Jossan alla sin leksaker och de sprang upp och ner mellan vaningarna! :P Det var Jossan som fick lasa godnattsagor ocksa, jag laste dock favoriten, The Gruffalo!

Forts foljer....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0