Robyn and countryside weekend!

Just nu sitter jag och ater belgisk choklad. Mina vardforaldrar har varit i Belgium i helgen och kom hem med bland annat choklad. De tackar man ju inte direkt nej till! Idag tog jag hade om Hazel nagra timmar pa morgonen, sedan har jag last, sovit middag (fattar inte hur latt jag kan somna nu fortiden.), gatt en promenad i solen och tvattat. Riktigt chill dag, det behovdes verkligen, var riktigt trott efter helgen.

Den borjade ju riktigt bra men Robyn's konsert pa torsdagen. Konserten var i Round House i Camden. Riktigt cool byggnad, rund saklart och riktigt hogt i tak sa det blev en valdigt harlig rymd. Linnea och jag fick platser nastan langst fram vid staketet. Det blev en lang vantan men Robyn var definitivt vard det. Entren hon gjorde var riktigt cool. Hennes bandmedlemmar kom in forst och satte igang musiken och ljuseffekterna och efter nagra sekunder kommer Robyn inspringande och borjade sjunga. Hon ar sa jakla cool, hon och hennes later utstralar verkligen sjalvsakerhet. Nagot som jag verkligen tycker om.
Riktigt bra kvall! Kom hem precis strax for midnatt sa det var sa skont att ga och lagga sig. Skola dagen efter var ingen riktigt hit, var jatte trott. Men nar jag kom hem sa packa och tog taget till Linnea i Farnham. Det var jatte harligt att komma ut pa landet lite. Fredagkvallen spenderades i Guildford efter att forst druckit ol/cider hos Linnea. Vi var forst pa en jatte stor pub, har nog aldrig varit pa storre. De hade ett dansgolv sa vi holl till dar om vi inte satt och chillade vi nagot bord och drack bla drinkar. :) Innan vi drog till Dusk sa stanna vi till pa burger king for lite nattmat och glass. Tyvarr var inte glassen sa god som den sag ut pa bilden. (Men var ju tvungen att testa) Dusk var riktigt soft, bra musik och mycket folk. Riktigt rolig kvall! :)
Upp tidigt for att ga pa barnkalas = kaffe och muffins medan vi snallt vanta pa att de skulle sluta. Gick en promenad i skogen ( vad tyst det var :) sa harligt) och sedan gick vi hem och gjorde en basta tacosen som vanligt. Tacos ar verkligen Linneas och min maste-matratt nar vi ses, vi gor alltid tacos. Men det ar ju sa jakla gott! Sedan kom Kirsten over och vi sag pa film, borjade se "up in the air" och sag hela "killer" men bada var riktigt dalig tyvarr. Men vad gjorde det, det var mysigt iaf. :)
Lang sovmorgon och nar jag val vaknade sa hade Linnea gjort frukost. Te, fruktsallad med mjolk och flingor och bagels. Det var jatte gott! Tack sa mkt sweetie! :) Sedan var vi duktig och simmade och gick lite senare ocksa en promenad, sa var valdigt aktiva.
Helgen var sa himla mysig och rolig. Det ar sa harligt att bara kunna vara, umgas utan att gora nagot direkt! :) Bara mysa! Jag var sa trott nar jag kom hem igar och varit trott idag med. Sa helgen har verkligen varit kanon.
Vi ses forhoppningsvis i helgen Linnea! :)
xoxox

Kommentarer
Postat av: Linnea

Tack själv sötis! Hade verkligen en toppenhelg med toppensällskap! Du är bäst. PUSS <3

2011-03-07 @ 23:49:39
Postat av: Malin

<3

2011-03-11 @ 17:51:03
URL: http://malinslondon.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0